درمان اوتیسم اتیسم شیراز
نقش گفتاردرمانی و خانواده در درمان اتیسم

💢 #بازی_خلاقانه_برای_کودکان_طیف_اتیسم


🔵 استقلال در حال شکل‌گیری و علاقه‌ کودک  شما به رنگ‌ها و سایر مفاهیم، در کنار افزایش گستره‌ توجه او، این سن را به یک موقعیت عالی برای نقاشی و طراحی تبدیل می‌کند. شاید پیدا کردن فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای که کودک را خسته نکنند برای شما چالش برانگیز باشد. به یاد داشته باشید که هر چند آنها به خصوص در مقایسه با مدتی قبل توانا به نظر می‌ٰرسند ولی بسیاری از توانایی‌های آنها هنوز در حال شکل‌گیری هستند. پس فعالیت‌های ساده به آنها بدهید تا هم کودک و هم خودتان لذت ببرید.

👈 بافت اشیا
  اکثر کودکان عاشق تجربه کردن احساس لمس چیزهای مختلف هستند، و به توصیه‌ متخصصان رشد کودکان، بهتر است بگذارید بچه‌ها در هنگام تجربه کردن این احساس، کمی کثیف‌کاری کنند. حس لامسه یکی از راه‌هایی است که کودک شما با استفاده از آن جهان اطراف را می‌شناسد. رنگ‌های مخصوص دست بخرید و یا به کودک اجازه بدهید با چیزهایی مثل پودینگ و خمیر اصلاح روی سطوح با انگشت نقاشی کند. اگر می‌خواهید از پودینگ استفاده کنید، می‌توانید از دانه‌های رنگی مخصوص نانوایی و مواد درخشان خوردنی برای جذاب کردن آنها استفاده کنید.

🔘تمرین 

💥 در هنگام انجام کارهای هنری با کودکانتان احتیاط کنید
 بیشتر کارهای هنری خلاقانه برای کودکان به یک ریخت و پاش حسابی ختم می‌شود. کنجکاوی طبیعی کودک باعث می‌شود که او کارهای مختلفی را با اشیاء تجربه کند و معمولاً از هر چیز استفاده‌ معمول و مناسب آن را نکند. سعی کنید کنجکاوی او را سرکوب نکنید و خود را برای کمی تفریح همراه با ریخت و پاش آماده کنید.

#اتیسم_و_آموزش_خانواده 
بهترین گفتاردرمانی در شیراز با تجهیرات ویژه در خدمت شماست 
کلینیک گفتاردرمانی قصرالدشت شیراز
بهترین کلینیک های گفتاردرمانی در شیراز
گفتاردرمانی در منزل شیراز
مراکز گفتاردرمانی شیراز
بهترین گفتاردرمان در شیراز
درمان آنلاین گفتاردرمانی آنلاین شیراز 

 

برچسب ها :


نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی :*

پست الکترونیک :

نظرات: *

آدرس ارتباطی ما

نشانی:ایران _فارس_شیراز_میدان قصرالدشت(مترو)_انتهای کوچه99قصرالدشت (مقربی)_فرعی راست ابتدای کوچه 34 وکلا(ایمان شمالی/همت شمالی)

موبایل : 09392024636

تلفن تماس : 07136308341