کاردرمانی جسمی شیراز_کاردرمانی در شیراز
حیطه های کاردرمانی و نتایج و اثرات بهبودی کاردرمانی در بیماران

کلینیک تخصصی توانبخشی قصرالدشت شیراز
فیزیوتراپی کاردرمانی گفتاردرمانی
اولین و مجهزترین مرکز توانبخشی شیراز
میدان قصرالدشت کوچه 34 وکلا
پذیرش و نوبت دهی: 09392024636
مدیریت ارگوتراپیست سجاد پیشه ور

کاردرمانی جسمی

 

کاردرمانی

یکی از رشته های توانبخشی کاردرمانی می باشد.کاردرمانی دارای حوزه های مختلف در کودکان و بزرگسالان میباشد. یکی ازحوزه های کار درمانی کاردرمانی جسمی میباشد.کاردرمانی در شیراز

کاردرمانی جسمی چیست:

کاردرمانی جسمی خدمات توانبخشی را به بیماران که در الگوهای حرکتی و جسمی دچار اختلال هستند ارائه میکند.

میتوان آن را به دو بخش جسمی بزرگسال و جسمی کودکان تقسیم کرد.همینطور میتوان از دیدگاه دیگر کار درمان جسمی را به دو دسته تقسیم کار درمانی نورولوژیک و کاردرمانی ارتوپد یک تقسیم شود.

جسمی بزرگسال:

دراین دسته خدمات کاردرمانی به بیمارانی مانند سکته مغزی(CVA) ام اس.MS.پارکینسون.آسیب نخاعی.جراحی های دست و شانه.ارائه می شود. کاردرمانی جسمی بزرگسال افق با محیط مناسب و وسایل درمانگری مجرب در این حوزه خدمات جامع توانبخشی را ارائه میکند.متخصص کاردرمانی شیراز

کاردرمانی جسمی کودکان:

در این بخش خدمات کاردرمانی به مراجعین مانند:فلج مغزی.CP.اوتیسم.کلاب نوت.اسکولیوزیس.کایفور.صافی کف پا.ایکس لگ.پا ضربدری.پا پرانتزی.تاخیر حرکتی.سندروم دان خدمات ارائه میکند.

کاردرمانگر جسمی:

متخصص این بخش با استفاده از رویکردهای مختلف مانند:بوت.SI ROOD.PNF.به مراجعین خود کمک میکند تا توانایی های از دست رفته خود را بدست آورد.

کاردرمانی راه رفتن:

مهمترین بخش و جذابترین قسمت کاردرمانی جسمی کمک به کسانی است که یا توانایی راه رفتن بدست نیاوردند یا آن را از دست داده اند.

به صورت دیگر راه انداختن کودکان CP یا همان فلج مغزی میتواند ویژگی اصلی بخش کاردرمانی جسمی قصرالدشت شیراز باشد.

بخش جسمی کودکان قصردشت شیراز:

میتوانیم در این بخش به کودکان فلج مغزی و تاخیر حرکتی کمک کنیم.مراحل رشد خود را مانند: کنترل گردن(گردن گرفتن) نشستن. غلت زدن. سینه خیز. چهار دست وپا ایستادم و راه رفتن را کسب کرده و به موقع این مراحل را بدست بیاورد.

وسایل مورد نیاز کلینیک کاردرمانی جسمی:

از وسایل مورد استفاده در بخش جسمی میتوان ازویبراتور. تراباند. تراتیوپ. استپ. استرپ. توپ CP. فیزیورول. استندنیگ بورد. بالانس یم و…نام برد.کاردرمانی در شیراز

ما در مرکز کاردرمانی قصردشت شیراز بهترین وسایل را با متخصصین با سابقه جهت ارایه خدمات بهترین کاردرمانی شیراز فراهم آوردیم. ما سعی میکنیم تا بعنوان بهترین مرکز کاردرمانی شیراز خدمات با کیفیت برای راه افتادن کودکان و توانبخشی بزرگسالان فراهم کنیم.

رویکردهای نوین و کار تیمی همیشه مورد نظر تیم کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قصرالدشت شیراز می باشد. با اینکار ما با کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست خواهیم آورد.

 

مراکز کاردرمانی شیراز
مراکز گفتاردرمانی شیراز
بهترین دکتر کاردرمانی شیراز
بهترین دکتر گفتاردرمانی شیراز
مرکز تخصصی نوروفیدبک شیراز
مطب فیزیوتراپی شیراز _ کلینیک کاردرمانی شیراز _ مرکز گفتاردرمانی شیراز
لیست بهترین پزشک متخصص دکتر خوب شیراز
کاردرمانی در منزل شیراز_فیزیوتراپی در منزل شیراز_گفتاردرمانی در منزل

برچسب ها :


نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی :*  

پست الکترونیک :

نظرات: *  

آدرس ارتباطی ما

نشانی:ایران _فارس_شیراز_میدان قصرالدشت(مترو)_انتهای کوچه99قصرالدشت (مقربی)_فرعی راست ابتدای کوچه 34 وکلا(ایمان شمالی/همت شمالی)

موبایل : 09392024636

تلفن تماس : 07136308341